Dubrovačko-neretvanska županija sa Splitom u vrhu zanimanja na londonskom sajmu WTM

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Dubrovačko-neretvanska županija i ove godine zauzela je istaknuto mjesto u predstavljanju hrvatske turističke ponude na sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu, jednom od najvećih i najvažnijih turističkih događaja u svijetu. Sajam se održava od 4. do 6. studenoga, a Hrvatsku predstavlja delegacija predvođena ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom te direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.

Prema podacima sustava eVisitor, upravo su Dubrovačko-neretvanska i Splitsko-dalmatinska županija u prvih deset mjeseci ove godine ostvarile najviše noćenja britanskih turista, dok su se među najposjećenijim destinacijama istaknuli Dubrovnik, Konavle i Župa dubrovačka. To potvrđuje da jug Hrvatske i dalje zauzima vodeće mjesto među Britancima, koji Hrvatsku sve češće biraju i izvan glavne sezone.

„Ovaj sajam pruža vrijedan uvid u trendove koji će oblikovati turističku 2026. godinu – od interesa za destinacijama do budžeta i navika putovanja. Hrvatsku predstavljamo kao kvalitetnu, autentičnu i cjelogodišnju destinaciju, udaljenu svega nešto više od dva sata leta od Ujedinjenog Kraljevstva“, izjavio je ministar Glavina, istaknuvši kako cjenovna konkurentnost ostaje ključni faktor za uspjeh na britanskom tržištu.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić dodao je da Hrvatska s britanskog tržišta bilježi rast dolazaka i noćenja te da se potpisanim Sporazumom o suradnji s Jet2 grupacijom dodatno jača dostupnost hrvatskih destinacija. U ovogodišnjem ljetnom redu letenja Jet2 je povezivao osam britanskih gradova s Hrvatskom kroz 16 linija, što izravno pridonosi boljoj povezanosti i duljoj sezoni, posebice u južnim krajevima.

Tijekom prvih deset mjeseci 2025. s britanskog tržišta ostvareno je 825 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja, što predstavlja rast od +1 % u dolascima i +2 % u noćenjima u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Ministar Glavina pritom upozorava da britanski turisti sve više biraju putovanja izvan glavne sezone, što otvara priliku za dodatni razvoj predsezonske i posezonske ponude.

Ovogodišnji novitet sajma bio je WTM Trend Fest, kulturni program koji kroz gastronomiju, wellness i pop kulturu omogućava destinacijama interaktivan nastup. Hrvatsku su u kulinarskom dijelu predstavljali Rudolf Štefan (restoran Pelegrini, Šibenik) i Ante Udovičić (hotel Lemongarden, Brač), koji su britanskoj publici približili bogatstvo hrvatske eno-gastronomije.

Na hrvatskom štandu, uz Hrvatsku turističku zajednicu, sudjelovalo je i 27 suizlagača, među kojima Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, TZ grada Dubrovnika, te brojne druge županijske i gradske zajednice.

Posebnu pažnju privukao je i novi koncept „Find your Pomalo“ – kutak unutar hrvatskog štanda koji simbolizira duh opuštenosti i autentičnog dalmatinskog načina života, čime se britanskim partnerima približava filozofija hrvatskog turizma.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu Bisera Fabrio naglasila je kako su sastanci s partnerima poput Jet2, EasyJet Holidays i ABTA pokazali da zanimanje za Hrvatsku raste iz godine u godinu, a jug zemlje ostaje posebno prepoznat po autentičnosti, kulturi i vrhunskoj ponudi.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti