Zbog ovog su autobusna stajališta na Lapadskoj obali morala biti u prometnoj traci
Lapadska obala dobila je jasne obrise i već sad vidljivo je kako Dubrovnik imati novouređenu šetnicu i obnovljenu važnu prometnicu.
Kameni pločnik, rasvjeta, zelenilo, klupe, veći broj parkirnih mjesta, dijelovi su zbog koji su brojni Dubrovčani oduševljeni prometnicom koji će zasigurno postati reprezentativan dio grada. No, jedan detalj bode oči, a to su dvije autobusne stanice koje su ucrtane u prometnoj traci što znači da će prilikom ukrcaja i iskrcaja putnika promet morati biti zaustavljen.
Pitali smo Grad Dubrovnik zašto je došlo do tom prometnog rješenja.
“Budući da je plan nižeg reda UPU Gruški akvatorij detaljno propisao broj parkirališnih mjesta i zadao profile prometnice, isto je trebalo ispoštivati kao uvjet za ishođenje građevinske dozvole. Dalje, čl. 77 GUP-a kao plana višeg reda čije se odredbe također moraju poštivati te iste naročito vrijede ako nisu primjenjive odredbe plana nižeg reda, dozvoljava smještaj autobusnog stajališta i u prometnoj traci. Imamo takvih primjera na brojnim gradskim prometnicama. Uvođenje novog pravca autobusne linije nije se moglo drugačije sprovesti te vjerujemo da će kraći zastoj zbog ukrcaja i iskrcaja putnika biti zanemariv u odnosu na sve prednosti novouvedene autobusne linije”, pojasnili su iz Grada.
Lapadskom obalom je inače najavljno prometovanje linije 2A koja će povezati povijesnu jezgru sa Solitudom, a ovom dionicom nastavit će voziti i linija broj 6 koja je i ranije povezivala povijesnu jezgru s Babinim kukom.