Pojavljuju se prvi predizborni plakati, siromaštvo poruka, je li karizma kandidata dovoljna za pobjedu

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Dok još čekamo većinu predizbornih plakata uoči lokalnih izbora zakazanih za 18. svibnja, na društvenim mrežama mogu se pročitati poruke glavnih stranaka i kandidata. 

Zanimljiv je pristup najveće hrvatske stranke – HDZ-a: na terenu paralelno vodi dvije kampanje za lokalne izbore – nacionalnu i lokalnu. Plakati za obje kampanje nose prepoznatljivu plavu podlogu. Na nacionalnoj je slogan „Nacionalna snaga, lokalna vizija“, uz poruku: „Uvodimo roditeljski dopust s punom plaćom za jačanje obitelji“. U ovoj fazi stranka se očito fokusirala na mjere nacionalne politike koje svakako utječu i na lokalnu razinu.

U lokalnoj kampanji vidljiva su dva pristupa, tamo gdje su u poziciji poručuju: Odigrajmo na sigurno”, a tamo gdje su izazivači, kao primjerice u Korčuli, “Čovik za dat ruke” obećava riješiti ključne probleme grada.

Najviše je dosta uopćenih poruka većine stranaka. Most i lijeva koalicija pozivaju na jednakost, a u Dubrovniku opet univerzalno i nemaštovito – pozivaju na zajedništvo.

Takvi plakati ističu kandidatkinje, ali ne sadrže programsku poruku ni najavu konkretnih mjera. Vjerojatno se time cilja da se birači povežu s osobom, a ne s politikom stranke.

Prava, velika kampanja vjerojatno će uslijediti iza Uskrsa i pokazat će hoće li se fokus pomaknuti prema konkretnim temama poput zdravstva, školstva, prometne infrastrukture i demografije ili će birači birati temeljem imena i općeg dojma.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti