Ovo je jedini kriterij koji može osigurati Dubrovniku turizam 365

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Cjelogodišnji turizam u Dubrovniku postao je stvarnost. Vidimo to najbolje na primjeru prošle godine i početka ove koja je krenula jako dobro.

Dubrovački gradonačelnik Mato Franković pohvalio se kako sezona u Dubrovniku nije stala. Prema njegovim procjenama studeni i prosinac bili su odlični, a u siječanj se ušlo s Europskim prvenstvom u vaterpolu i uplovljavanjem prvog kruzera.

“Ono što nam je preostalo za riješiti, kako bi uistinu postigli sezonu 365, jest rad više trgovačkih i ugostiteljskih objekata u povijesnoj jezgri tijekom zimskih mjeseci”, naveo je gradonačelnik Franković.

Predsjednica Županijske komore Dubrovnik Nikolina Trojić istaknula je kako se Dubrovnik može nositi s izazovom cjelogodišnjeg turizma.

“Dubrovnik je oduvijek imao kapaciteta za to samo je pitanje jesmo li stvorili sadržaj. Najvažnije je pitanje imamo li sadržaj koji može privući ljude tijekom zimskih mjeseci, kad nećemo pričati o lijepom vremenu nego o drugim temama koje će biti razlog dolaska u grad. Najbolji primjer je program za Novu godinu koji je bio izvanredan kao i cijeli Zimskim festival s perfektnim izvođačima što je privuklo određenu skupinu ljudi. U tijeku je vaterpolsko prvenstvo koje je također privuklo određenu skupinu ljudi. Sadržaj je jedini kriterij koji može omogućiti dubrovačku sezonu 365. Smatram kako uopće nije upitno postoje li kapaciteti u turizmu i možemo li odgovoriti izazovima”, smatra predsjednica Županijske komore Dubrovnik Nikolina Trojić.

Dodala je kako je najvažnije komunicirati na vrijeme.

“Ako želimo poboljšati kvalitetu, moramo planirati minimalno godinu dana. Trebalo bi nešto više pažnje polagati na pravovremenu organizaciji koja se odnosi na marketinško komuniciranje sadržaja unaprijed. To je potrebno kako bi emitivna tržišta znala i pripremala se za dolazak, a naši poduzetnici bi se pripremali za prihvat i ponudu”, navodi Trojić.

Navela jer primjere 10. Dubrovačkog zimskog festivala kada je između Božića i Nove godine radilo osam do devet restorana u povijesnoj jezgri, a u Dubrovniku je 15 hotela bilo otvoreno.

“Poduzetnici su bili adaptivni i uspjeli su otvoriti svoje objekte. Ako tijekom ove godine iskomuniciramo kakav će biti idući zimski festival, onda će to privući određene ljude, a naši poduzetnici će se na vrijeme prilagoditi. Svima je u interes zaraditi ako ima gostiju”, ističe Trojić.

Predsjednica Županijske komore naglašava kao su važni volja, komunikacija i usklađenost između aktera u turizmu.

“S jedne strane Grada, Turističke zajednice, Zračne luke i Luke Gruž, a s druge strane poslovnog sektora, s njihovim udruženjima. I poslovni sektor može marketinški djelovati ako na vrijeme dobije informaciju kojim smjerom idu Grad i Turistička zajednica. Potrebna je sinergija u dogovoru kako bi zajedno išli u istom smjeru”, zaključila je predsjednica Županijske komore Dubrovnik Nikolina Trojić.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti