VALUE FOR MONEY: Odlični travanjski i prvomajski turistički rezultati, negdje povećanje veće i 20 posto
Iako je Uskrs ove godine došao nešto kasnije, turističke brojke u županiji nisu podbacile, a takav trend se nastavio i prvog vikenda u svibnju.
Direktor Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Julio Srgota kazao je kako dobra priprema turističke godine daje i konkretne rezultate.
“Travanj, usprkos nešto kasnije Uskrsu, završio je s porastom od 4 % u dolascima i 12 % u noćenjima u odnosima na proteklu godinu. Ovaj pozitivni trend se nastavi u periodu prvosvibanjskih praznika, pa tako moram istaknuti rezultate iz nekoliko najuspješnijih destinacija u našoj županiji. A evo to su redom Konavle s 6 %, Župa dubrovačka ima 27 % Dubrovačko primorje 10 % i Ston 21 % povećanje u odnosu na proteklu godinu“, kazao je Srgota.
Iznimno je zadovoljan ovim rezultatima, posebno zato što je riječ o rezultatima predsezone.
“Ovi rezultati nas vesele, i moram samo još jednom naglasiti da se potvrđuje kako predsezona u našoj regiji postaje sve zanimljivija turistima nudeći im “value for money”, kazao je Srgota dodavši kako je na području županije 1. svibnja boravila 29 tisuća gostiju.