[FOTO] Najmoćniji brod u povijesti Jadrolinije danas je isplovio: ‘Nemamo konkurencije! Želimo oživjeti cjelogodišnju destinaciju i održavati stalnu liniju’

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Došao je i taj dan – novi Jadrolinijin brod “Dalmacija” isplovio je u 11 sati iz Dubrovnika za Bari.

Najveći brod u povijesti flote nacionalnog brodara plovit će sedam i pol sati do juga Italije, točnije u svoje odredište bi trebao uploviti u 18.30 sati, a cjelokupna plovidba, prema najavama Jadrolinije, bit će iskustvo za pamćenje s brojnim sadržajima na brodu. Starije generacije ova vijest je vratila u doba broda Tintoreto, talijanskog trajekta koji je Dubrovnik nekada povezivao s Barijem koji je tada bio omiljena šoping destinaciji Dubrovčana u sedamdesetim i osamdesetim godinama, a Talijane je dovodio na ljetovanje.

Danas bijelo-plava “Dalmacija” je moderan turistički brod koji donosi osvježenje i promjenu. Dočekao nas je privezan u gruškoj luci, okružen kruzerima koji su zapravo slične veličine tako da njegovih 134 metra dužine, sedam paluba i kapacitet prijevoza od 1.800 putnika i 350 vozila ne izgleda tako grandiozno jer Dubrovnik je navikao i na veće grdosije. No, „Dalmacija“ je s tim karakteristikama najveći i najmoćniji brod u povijesti flote Jadrolinije.

Ušli smo u „Dalmaciju“ kroz praznu garažu, prije ukrcaja putnika, a jedan od članova posade proveo nas je kroz brod sve do komandnog mosta gdje su nas dočekali zapovjednici Sandro Rundić i Vlado Vlahović.

Rundić ističe kako je brod „Dalmacija“ za ovu liniju najbolji izbor, jer je najveći i najsofisticiraniji, ali i najbolje opremljen brod koji je Jadrolinija ikad imala.

„Nadam se da će ova linija i brod oživjeti one zlatne godine Jadrolinije kada je kompanija povezivala hrvatske luke s brojnim mediteranskim. Tu nemamo konkurencije i plan nam je oživjeti cjelogodišnju destinaciju i održavati stalnu liniju Dubrovnik-Bari“, kazao je zapovjednik Rundić koji je inače iz Rijeke, a ranije je bio na brodovima „Zadar“ i „Marko Polo“ pa mu je „Dalmacija“ najveći brod s kojim je do sad zapovijedao.

Budući da „Dalmacija“ trenutno nema kabine za putnike, zapovjednik je najavio kako je plan nakon ove sezone ugraditi kabine što će dodatno povećati atraktivnost i ponudu broda.

Nadam se kako ćemo to i uspjeti, dodao je Rundić, jer najbolje je kad brod drži non-stop liniju.

Danas se u Dubrovniku ukrcalo 233 putnika.

„Gledajući dosadašnji booking, čini mi se kako je odaziv ok zbog čega smo zadovoljni. Mislim da ljudi prvo moraju vidjeti brod i onda će krenuti dodatna promocija pa će to biti još bolje. Ipak se iskustva najbolje prenose ‘od usta do usta’, kada netko ispriča doživljaj putovanja što će se još više pročuti. Liniji uvijek treba vremena da se ‘uhoda’, ne može to ići preko noći“, smatra zapovjednik Rundić.

On je „Dalmaciju“ nakon 11 dana plovidbe doveo u Hrvatsku, od Hirtshalsa na sjeveru Danske, njegove zadnje skandinavske luke.

„Vrijeme nas nije mazilo i tako smo vidjeli da brod ima izuzetne maritimne sposobnosti. Mislim da nećemo na Jadranu doživjeti takvo more, možda koji dan po zimi, ali s ovakvim brodom nema problema. Čak sam se šalio kako ću izbrisati sve aplikacije za vremensku prognozu što najbolje dočarava koliko je brod siguran. Ekstremi su uvijek mogući pa smo svakako na oprezu“, poručio je zapovjednik broda „Dalmacija“ Sandro Rundić.

Riječ je o brodu koji je donedavno nosio ime „Oslofjord”, a izgrađen je 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruiran u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije. „Dalmacija“ je koštala 18 milijuna eura, a prilagođena je vizualnom identitetu Jadrolinije. Svojim karakteristikama omogućava promjenu koncepta linije u dnevnu liniju s deset putovanja tjedno u visokoj sezoni. Na osam paluba brod ima razne sadržaje, dva restorana, tri bara, grill bar, igraonicu za najmlađe, otvorene palube.
Iz Jadrolinije još ističu kako brod “Dalmacija” nastavlja dugu tradiciju međunarodnih linija, što govori i njegovo ime jer je “Dalmacija” bio i putnički brod izgrađen 1965., iz razdoblja Jadrolinija kruzera te je povezivao Hrvatsku s lukama cijelog Mediterana.

Aida Čakić


PODIJELI S PRIJATELJIMA!