Vlahušić brani Milanovića i Hajdaša: Pašalić je imao daleko najbolju ponudu, ma kakav sud

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Nekadašnji premijer Zoran Milanović te Siniša Hajdaš Dončić, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture u njegovoj Vladi nisu samostalno donijeli odluku da se koncesija za marinu u gruškom akvatoriju dodijeli Marini Frapi, odnosno Franju Pašaliću. Tvrdi to Andro Vlahušić, koji je u vrijeme dodjeljivanja te koncesije bio gradonačelnik Dubrovnika, te za kojeg je tadašnji direktor Luke Dubrovnik Božidar Memed ustvrdio da  je bio pod utjecajem, pritiskom Milanovića i Hajdaša Dončića.

Memed, inače član SDP-a, optužio je, podsjetimo, optužio aktualnog predsjednika svoje stranke da je protuzakonito kao ministar u tadašnjoj Vladi dodijelio koncesiji Pašaliću, iako je, tvrdi, sud donio drukčiju odluku.

„Odluku je tadašnja Vlada donijela na osnovu mišljenja stručnjaka koji godinama rade u Upravi za pomorstvo na čelu s Ninom Perkom. Znam kako idu postupci, pa i ja sam bio ministar. Iako je Dubravka Šuica, koja je bila gradonačelnica prije mene, sve radila da marinu dobije Atlantska plovidba koja je zbog toga i kupila hotel Lapad, Pašalić je imao daleko najbolju ponudu. Memed, mimo dogovora sa mnom kao gradonačelnikom, u ime Luke Dubrovnik, kojoj je tada prijetio i gubitak koncesije u Gružu koju i dalje ima, tužio je Perko i ministra Hajdaša Dončića te je sud presudio da Vlada treba ponovno donijeti odluku, a ne da se odluka poništava i da Pašalićeva ponuda nije u skladu za zakonom. Naime, tu je bilo pitanje UPU Gruški akvatorij koji je bio prilagođen Atlantskoj plovidbi i dubrovačkog GUP-a koji je ipak, kako je utvrdila Vlada, plan većeg ranga pa je Pašalić dobio koncesiju na osnovu važećeg GUP-a. Što mislite da je bilo nekih grešaka tada, bi li mu Plenkovićava Vlada nedavno produžila tu koncesiju za još dodatnih sedam godina“, kazao je Vlahušić, tvrdeći da nitko na njega, kao gradonačelnika, nije u tom trenutku vršio pritisak. Kazao je i da ne vjeruje da je bilo ikakvih pritisaka na Milanovića i Hajdaša Dončića.

„I da je Luka Dubrovnik tada dobila koncesiju teško da bismo osigurali financijska sredstva za uređenje marine. Inače, Grad Dubrovnik je tada imao udio od 48 posto u vlasništvu te tvrtke a meni je tada bio prioritet da zadrži postojeće koncesije u Gružu i na Batahovini“, ustvrdio je također bivši dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić.

 


PODIJELI S PRIJATELJIMA!