SLUČAJ BAJADERA: Kupci smatraju da nema veze s onom starom slasticom, a ni ostali Kraševi proizvodi
Ukusna slastica Bajadera uz koju su odrasle generacije ponovno se našla na udaru kritika kupaca, a neki čak zazivaju i bojkot ove slastice.
Naime posljednjih godinu dana velik broj kupaca kritizira okus ove svima poznate slastice ističući kako se drastično promijenio na gore, a svoje mišljenje ne štede u svakoj objavi o Bajaderi tvrtke Kraš na društvenim mrežama.
Kupci često ističu kako je bajadera lošija okusom, da nema veze s onom starom, a česta je kritika i da se pretvorila u hrpu šećera. Kupci su primijetili i da joj je cijena drastično skočila.
No, osim poznate Bajadere, posljednje vrijeme na meti kritika potrošača su se našli i drugi proizvodi tvrtke Kraš kao što je čokolada Runolist i Kolumbo ili keksi Frondi i napolitanke. Potrošači se prečesto žale na pad kvalitete, okus i cijenu proizvoda te smanjenu gramažu.
Podsjetimo, krajem veljače Mesna industrija braće Pivac kupila je dionice radnika Kraša i time preuzela kontrolu nad najvećom konditorskom tvrtkom u Hrvatskoj. Iako su tada tvrdili kako im je cilj poštivati tradiciju i dodatno ojačati Kraš, sudeći prema mišljenjima kupaca braća Pivac napravili su potpuno suprotno.