Nove prostorije Obiteljskog centra: Dubrovnik je dobio prostor za sve one koji imaju potrebu razgovarati o svojim problemima

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Svečano je otvoren novi prostor Obiteljskog centra Područne službe Dubrovačko-neretvanske. 

Ravnateljica Obiteljskog centra Ivana Šeša otkrila je kako je Dubrovnik dobio prostor za sve korisnike koji osjećaju potrebu za razgovorom o svojim problemima.

“Dubrovnik je s dobio jednu ustanovu koja će se baviti savjetovanjem, psihosocijalnim savjetovanjem, preventivnim programima i podrškom u roditeljstvu. Vjerujem da je Dubrovnik dobio jako puno, jer će ovdje korisnici moći doći ne samo s uputnicom Hrvatskog zavoda za socijalni rad, već i dobrovoljno. Kad god osjete potrebu za razgovor, o bilo kojem svojem problemu. Stručnjaci koji ovdje rade, koji imaju dodatne edukacije iz savjetovanja ili psihoterapije, iz obiteljske medijacije i supervizije, znat će  pružiti  kvalitetnu uslugu. Ako ne, ako se radi o problemima mentalnog zdravlja, znat će uputiti i roditelje i djecu u daljnje oblike pomoći koji njima trebaju”, navela je ravnateljica Šeša.

Educirani stručnjaci

Istaknula je kako je trenutno zaposleno pet stručnjaka koji su prošli  višegodišnje dodatne edukacije: 

“Stručnjaci koji rade su socijalni radnici, socijalni pedagozi, psiholozi, edukacijski rehabilitatori, pravnici, s dodatnim edukacijama. Htjela bih naglasiti da to nisu tečajevi edukacije, već su to  dugotrajne edukacije koje traje nekoliko godina. To je ozbiljan broj sati supervizije i mentoriranja koje stručnjaci moraju proći  kako bi znali raditi s korisnicima  i najranjivijim skupinama djece i  roditelja”, pojasnila je.

Programi koje provodi Obiteljski centar su grupnog tipa.

“Preventivni programi koje mi radimo su grupnog tipa. Riječ je o programu podrške roditeljstva koji zahtjeva paralelni rad s roditeljima i djecom u adekvatnim prostorijama. Na kraju svake radionice roditelji i  djeca se susreću i ono što se naučilo, poput načina komunikacije i povezivanja te emocionalne podrške, uz prisustvo stručnjaka se i dalje razvija. Potrebno je isto tako da svaki stručnjak ima posebnu prostoriju uz potrebnu zvučnu izolaciju kako bi sve što je rečeno ostalo privatno“, kazala je ravnateljica Obiteljskog centra Ivana Šeša.

Broj korisnika raste

Voditelj Područne službe Dubrovačko-neretvanske Lukša Vragolov rekao je kako je sve veći broj korisnika Obiteljskog centra.

“Potrebe itekako postoje. Prelaskom u nove prostorije broj naših korisnika je počeo brzo rasti. Kvantitativno kolike su potrebe još ne možemo reći, jer broj novih korisnika još uvijek raste”, naveo je Vragolov i objasnio tko su korisnici Obiteljskog centra.

“Ako govorimo o dobrovoljnim korisnicima, prvenstveno su to roditelji koji traže podršku za svoju djecu koja imaju probleme u ponašanju ili koja su se suočila s traumom. Iz područnih ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad dolazi dosta korisnika u teškim partnerskim odnosima ili s poteškoćama u roditeljstvu, prvenstveno odrasle osobe”, pojasnio je Vragolov.

Otvorenje novih prostorija doprinijelo je porastu broja korisnika

“Ljudi su slobodniji tražiti pomoć i obratiti nam se, to dokazuje sve veći broj korisnika. S otvorenjem novih prostorija pročulo se i sve je veći broj ljudi koji dolaze u Obiteljski centar“, zaključio je voditelj Područne službe Dubrovačko-neretvanske Lukša Vragolov.

Antonio Težak

 


PODIJELI S PRIJATELJIMA!