Za hrvatske porezne obveznike najbolje bi bilo da Grmoja i Petrov dijele vožnju, evo zašto
Saborski zastupnici s juga, HDZ-ovac Mato Franković i dva Mostovca, Nikola Grmoja i Božo Petrov, hrvatske porezne obveznike osim troškova njihovih plaća, koštali su ove godine dodatnih 43.556,96 eura. Iako će sva trojica nedvojbeno ustvrditi da je to mala cijena s obzirom na njihov angažman u korist građana koji su ih birali, kao i opće koristi od njihova javnog rada, nije zgorega staviti na papir koje su sve naknade primali.
Najviše dodatnih troškova isplaćeno je Boži Petrovu, koji je tijekom prošle godine ostvario pravo na ukupno 17.259 eura i 51 eurocent. Gledano po kategorijama, Petrovu je najviše isplaćeno za troškove automobila. Konstantna putovanja na relaciji Metković – Zagreb uzela su danak pa je iz džepova poreznih obveznika izbijeno 11.296 eura i 80 centi. U tu cifru nije uračunato dodatnih 2.420 eura i 30 centi za trošak cestarine. Usto, Petrovu je za naknadu za odvojen život isplaćeno 1.194 eura i 48 centi, za korištenje službenog stana primio je 1.831 euro i 56 centi te dodatnih 516 eura i 37 centi za režije.
Njegov sugrađanin, prijatelj i stranački kolega Nikola Grmoja također je natukao više od deset tisuća eura troška za korištenje automobila. Umjesto da putuju zajedno i putem smišljaju kako ostvariti svoj najveći san i srušiti Vladu RH Andreja Plenkovića, Grmoja i Petrov u Hrvatski sabor putuju svaki u svojem automobilu.
Grmoja, koji je za razliku od Petrova i Frankovića u Hrvatski sabor ušao preko VI. Izborne jedinice, lani je porezne obveznike koštao dodatnih 15.822 eura i 31 cent. Na troškove automobila odnosi se 10.602 eura i 90 centi, cestarine su 2.354 eura i 80 centi, a tu je i naknada za odvojeni život od već spomenutih 1.194 eura i 48 centi. Na službeni stan Grmoja je potrošio 1.266 eura i 12 centi, a za režije dodatnih 403 eura i 91 cent.
Dubrovački gradonačelnik Mato Franković, iako do sabora svakako putuje dulje od Metkovćana, na automobil je potrošio upečatljivo manji iznos, odnosno „tek” 3.207 eura i 60 eurocenti te dodatnih 611 eura i 90 centi za cestarinu.
Međutim, za razliku od Grmoje i Petrova, Franković je tu i tamo znao sjesti u avion pa je na avionske karte „utukao” 1.422 eura i 95 centi.
S druge strane, Frankoviću je za stanarinu namireno 3.978 eura i 48 centi, otprilike dvostruko više nego Grmoji i Petrovu, a vrijedi spomenuti i da je Franković dobivao naknadu za odvojeni život od 1.194 eura i 48 centi.
Kada se sve zbroji, Franković je porezne obveznike koštao 10.475 eura i 14 centi, što je ipak dosta manje u odnosu na Grmoju i Petrova.