Pašalić neće tužiti Grad, Vlahušić kaže da je Vlada priznala pogreške iz vremena Hajdaša Dončića

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Prijedlog zaključka o sporazumu između Grada Dubrovnika i tvrtke Laguna Trade usvojen je jučer na Gradskom vijeću, iako se ponovno našao pred gradskim vijećnicima, a isti dokument već je usvojen u srpnju 2022. godine.

„Sukladno zaključku Vlade Republike Hrvatske o izmjenama ugovora o koncesiji između Vlade i koncesionara, jedna od ključnih točaka je da je koncesionar dužan sklopiti sporazum s Gradom Dubrovnikom. U okviru tog sporazuma obvezuje se odustati od svih sudskih postupaka pokrenutih protiv Grada, a vezanih uz projekt izgradnje Lapadske obale. U protivnom, produljenje koncesije više ne vrijedi za njega. Gradsko vijeće već je usvojilo istovjetan sporazum, jedina razlika su ažurirani datumi. Spoj na bazen B koncesionar mora izraditi do 2026. godine. Sve ostalo ostaje isto, uključujući tehnički opis projekta u tijeku rekonstrukcije Lapadske obale“, pojasnio je gradonačelnik Mato Franković.

Vijećnik Andro Vlahušić istaknuo je kako je Vlada Republike Hrvatske, prema vlastitom zaključku, priznala odgovornost za pogreške koje su se dogodile tijekom trajanja ovog procesa, bez upiranja prsta u druge.

„Vlada se složila s produljenjem koncesije za dodatnih sedam godina gospodinu Pašaliću i Marini Frapa. Time je priznala svoju pogrešku, kao i greške svih prethodnih vlada, ne inzistirajući na propustima pojedinih ministarstava od Hajdaša Dončića do Butkovića“, rekao je Vlahušić.

Podsjetio je da cijela priča s Lapadskom obalom započinje 2005. godine, kada je, potaknuta od strane Atlantske plovidbe i tadašnjih ključnih ljudi koji su kasnije prodali tvrtku Zadranima, odlučeno da će se sadašnja Lapadska cesta zadržati kao uska prometnica.

“Ova trakavica s Lapadskom obalom počinje 2005. kad Grad Dubrovnik, na poticaj Atlantske plovidbe i ključni ljudi koji se i danas bave nekretninskim poslom, koji su prodali Atlantsku Zadranima, odlučili da Atlantska neće biti tvrtka koja se bavi brodovima nego nekretninama. Donijeli su odluku da će sadašnja Lapadska cesta biti uska cesta, a da će koncesija biti duga 20 godina jer je nisu htjeli prepustiti nama u županiji. Mi kada smo radili UPU Gruški akvatorij, proširili cestu koliko smo mogli, htio sam još 5 metara, ali GUP nije dozvoljavao. Hotel Lapad je trebao biti recepcija, Lapadska obala 5 metara s malom cesto, a marina velika. Kad je Vlada raspisivala natječaj za 20 godina, bilo je pitanje treba li se raditi po prostornim planovima“, sjeća se Vlahušić.

Zaključno, Vlahušić je naglasio kako mu je drago da gradonačelnik Franković nije prozvao bivše dužnosnike poput Hajdaša Dončića ili Milanovića: „I kako bi mogao, kad su upravo Plenković i Butković odlučili ostaviti to iza sebe.“


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti