Dubrovnik oduševio preko 70 vodećih britanskih medija i djelatnika turističkog sektora u Londonu
U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Turističke zajednice grada Dubrovnika i Zračne luke Ruđer Bošković održana je tradicionalna turistička promocija Hrvatske i grada Dubrovnika u prestižnom ozračju Queen’s Cluba u Londonu. Promidžbenom događanju održanom u četvrtak navečer nazočilo je preko 70 istaknutih urednika, novinara i vodećih turoperatora koji su entuzijastično potvrdili postojanu prepoznatljivost i atraktivnost turističkih aduta grada Dubrovnika na britanskom otoku, emitivnog tržišta od izuzetne važnosti za hrvatski turizam.
Okupljene su pozdravili privremeni otpravnik poslova Veleposlanstva Republike Hrvatske u Ujedinjenom Kraljevstvu Davor Ljubanović, zatim direktora Turističke zajednice grada Dubrovnika Miroslav Drašković, zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić i direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu Bisera Fabrio, a svi su istaknuli kompetitivnu turistička ponuda Dubrovnika i Hrvatske u skladu s trendovima i potražnjom britanskog tržišta.
Miro Drašković, Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u interaktivnom promicanju Dubrovnika kao hrvatskog turističkog favorita na perspektivnom britanskom tržištu, što uvelike pridonosi i razvoju percepcije održivosti i cijelogodišnje perspektivnosti hrvatskog turizma: ”Dubrovnik će uvijek biti otvoreni grad koji otvorenih ruku docekuje turiste iz Velike Britanije, a kako bi svi uživali u njemu na jednaki način, poduzeli smo značajne korake u brobi protiv prekomjernog turizma i to među prvima u cijeloj Europi. Svjesni smo izazova pred nama te strateški planiramo razvoj održivih modela turizma koji će očuvati prirodne i kulturne resurse, a istovremeno osigurati pozitivno iskustvo za sve, kako naše goste iz inozemstva tako i našeg lokalnog stanovništa.”
Bisera Fabrio je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta pojavnosti Hrvatske u britanskoj medijskoj i turističkoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim odazivom urednika i novinara renomiranih medija: Times, Telegraph, BBC, Wanderlust, Guardian, i mnogih drugih koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika: ” Tržište Velike Britanije nalazi se na visokom 6. mjestu inozemnih turista s kojim smo ostvarili najbolji turistički rezultat ove godine. Posebno mjesto u srcima naših britanskih gostiju i prijatelja ima Dubrovnik koji je Britancima simbol hrvatskog turizma, njenih ljepota i povijesno-kulturne baštine.”
Nakon uvodnog dijela svečanosti, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je avionske karte hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika, Croatia Airlines i četiri noćenja u Hotelu Rixos Premium Dubrovnik osvojio Chris Leadbeater, novinar Telegrapha.
Pored predstavljanja hrvatske turističke ponude u povijesnom i raskošnom ambijentu Queen’s kluba, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i vina južne Dalmacije te zvukove hrvatskih skladbi čime su dodatno okrunjena očekivanja turističkih hrvatskih uspjeha u novoj godini.