Dubrovnik kao Venecija: Dovezi se, parkiraj, a do povijesne jezgre gradskim prijevozom

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Gradonačelnik Mato Franković komentirao je navodne glasine kako će početak ‘rada’ Zone posebnog prometnog režima, planiran za 1. ožujka, biti odgođen, međutim po njegovim riječima, sve ide po planu. Gradonačelnik čak ističe kako je u provedenom istraživanju javnog mnijenja preko 60 posto građana za uvođenje posebnog prometnog režima, ali svjestan je kako su to samo brojke.

“Radili smo ispitivanje na nekih tisuću ispitanika, a po tome dvije trećine naših građana žele uvođenje zone posebnog prometnog režima. Svjesni smo i činjenice da one sekunde kad se uvede zona posebnog prometnog režima, dvije trećine neće željeti uvođenje zone posebnog prometnog režima. Ali nas to ne smije obeshrabriti, dakle idemo korak po korak u samo uvođenje.“

Od prosinca započinje s radom Odsjeka za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada, a kako je Jug Info saznao, njegov voditelj će biti Haris Zelentrović. Unutar odsjeka fokus će biti i na zonu posebnog prometnog režima.

“Od prosinca u gradu Dubrovniku počinje sa radom unutar Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, odjel koji će se baviti zonom posebnog prometnog režima, ali i ostalim semaforskim sustavima grada, upravo kako bi promet bio protočniji i kako bi oni kao glavni impuls u svakom trenutku znali reći sad zatvori ovo, sad otvori ovo, sad preusmjeri i tako olakšavali kvalitetu života građanima Dubrovnika.”

Gradonačelnik je dodao kako će posebni prometni režim krenuti od ožujka, ali svjestan je koliko je ovo zahtjevan pothvat.

“Uvođenje same zone ide od ožujka, ali ići će lagano, testno, u fazama. Gledali smo iskustva Venecije i nekih drugih gradova i kako je to godinama raslo korak po korak. Mi nemamo vremena za godine, nego mjesece. “

Gradonačelnik je dodao kako se nada da će projekt Park’n’Ride krenuti u izgradnju u travnju iduće godine.

“Vrijeme je i da se Park’n’Ride krene graditi, naš plan je da to krene u travnju. On je rješenje mnogih naših problema. Mislim da turistički autobusi ne bi trebali biti na Pilama, već da Pile imaju puno bolju namjenu, gradskog trga. Moramo promet ne vući u Grad, već vući van Grada. Učeći od drugih. Imate priču Venecije, kao i brojnih drugih gradova, posebice po Italiji, gdje imaš mjesto gdje ostaviš automobil, koristiš javni gradski prijevoz koji te odvede na lokaciju koju želiš, a to je povijesna jezgra. To je budućnost grada uz zonu posebnog prometnog režima”, zaključio je gradonačelnik Mato Franković.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti