Direktor Hrvatske turističke zajednice boravio u Orebiću, županija bilježi jako dobre turističke trendove
U Orebiću je u četvrtak 29. lipnja održan koordinacijski sastanak turističkih zajednica Dubrovačko neretvanske županije.
Sastanak je održao direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, a uz direktora Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Julija Srgote, prisustvovali su i predstavnici 17 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Na samom početku sastanka predstavljeni su dobri i pozitivni turistički trendovi na razini same Dubrovačko-neretvanske županije.
“U dosadašnjem dijelu godine ostvareno je preko 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +21 posto”, rekao je Srgota dodavši da je predsezona bila odlična, posebno u vrijeme uskršnjih blagdana, ali i kroz svibanj, bez obzira na kišu. Istaknuo je kako je lipanj bio jako dobro popunjen na razini cijele županije, a isto se očekuje od srpnja, kolovoza, ali i posezone.
Staničić je komentirao pozitivne turističke trendove na razini cijele Hrvatske gdje u dosadašnjem dijelu godine bilježimo rast od +15 posto u dolascima i +10 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani.
“Najvažnija tržišta hrvatskog turizma, kao što su Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Italija, ali i UK te SAD, u dosadašnjem dijelu godine bilježe rast prometa u odnosu na lani. U ovoj godini očekujemo ono na čemu intenzivno radimo, a to je disperzija turističkog prometa i intenzivniji turistički promet u pred i posezoni”, izjavio je Staničić. Dodao je da su pred nama udarni ljetni mjeseci kada u Hrvatskoj na dnevnoj bazi boravi više od milijun turista.
Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. s čijom se primjenom kreće s obzirom da je sam Plan ovaj tjedan usvojen od strane Skupštine HTZ-a.
“Planom su identificirani konkurentni i autentični turistički doživljaji Hrvatske koji su usklađeni s potrebama različitih segmenata potražnje. SMOPHT je u potpunosti usklađen sa Strategijom razvoja održivog turizma RH do 2030. gdje je naglašena važnost održivosti u razvoju i upravljanju turizmom i to okolišna, ekonomska i socijalna održivost”, spomenuo je Staničić.
Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima na tržištima na kojima nismo dosad bili toliko aktivni, poput Australije, Južne Amerike, udruženom oglašavanju, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput rasta cijena smještaja i turističkih usluga u pojedinim destinacijama, nedostatka radne snage, problematici izdavanja radnih dozvola, neprijavljivanja gostiju i drugim temama.
Foto: HTZ