Dubrovniku više ne treba klasična promocija i brojanje dolazaka, ako grad pritisne ugostitelje, može parirati svjetskim destinacijama

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković pozdravio je inicijativu gradske uprave koja ugostiteljima nalaže da rade jedan zimski mjesec u godini kako bi dobili javnu površinu.

“Kao Turistička zajednica već nekoliko godina ne radimo na promociji Grada ljeti. Vidjeli smo kako smo imali sjajne rezultate u travnju i svibnju, što je sigurno bilo dijelom naše promociji prema tom dijelu godine, a isto tako ćemo sad promociju staviti i na zimu. Kako ugostitelji reagiraju, nije naš dio posla. Mislim kako Grad mora imati resurse, kako bi primio goste preko zime. Grad to zaslužuje, ima kapaciteta za to i sadržaja te ne vidim zašto se ne bi radilo preko zime. “,kazao je Drašković

Drašković je ukazao kako i van sezone, posebice zimi, postoje događaji koji će se organizirati u Dubrovniku.

“Mi se sa svojim radom naslanjamo na Grad. U studenom će biti Festival svjetla i još nekoliko događaja, također ćemo raditi na zimskom programu s Gradom, a nakon toga će doći i Karneval. Mislim kako događanja ima dovoljno, a osim toga otvoreni su i kulturni sadržaji u Gradu tijekom cijele godine. Ima dovoljno i hotela za brojeve koje možemo očekivat, tako da je porast broja ugostiteljskih objekata jako bitan. “

Drašković je naglasio ipak kako je siječanj općenito mirniji.

“Sve počinje sa Svetim Vlahom, pa tako gledajući u siječnju je najveća “rupa”, čak i aviokompanije koje rade zimski period u siječnju rade malu pauzu. Bitno je shvatiti kako zajedno moramo doprinijeti cilju, a to je cjelogodišnji rad. Turizam je najjača primijenjena grana i mislim da je dobro da traje cijelu godinu, kao i svim većim turističkim središtima“, zaključio je direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković.

Antonio Težak


PODIJELI S PRIJATELJIMA!