Turistički potencijali Dubrovnika prikazani milijunskom gledateljstvu u Velikoj Britaniji

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

U srijedu, 10. srpnja održano je snimanje renomirane britanske televizije ITV u Dubrovniku i Zatonu, što je rezultat suradnje Turističke zajednice Grada Dubrovnika, HTZ-a i Globalne PR agencije AVIAREPS. Kroz organizaciju studijskog putovanja produkcijskog tima ITV-a predvođenog TV voditeljem i britanskim chefom Johnom Torodeom, koji je ujedno i nagrađen poveljom britanskog dvora za doprinos britanskoj gastronomiji, promovirani su turistički potencijali Dubrovnika. Tijekom javljanja uživo, Dubrovačke zidine kao i eno-gastro baština kroz pripreme tradicionalnih jela u konobi Kasar u Zatonu približeni su višemilijunskom britanskom gledateljstvu kroz emisiju „This Morning“ u sklopu koje su dočarane i vještine chefa Johna Torodea u pripremi dubrovačkog autentičnog objeda te živopisni pejzaž Zatona.

Dva priloga prikazana uživo na ITV televiziji istaknula su atrakcije Dubrovnika i bogatu gastro ponudu, a za dodatni prilog je snimljen i razgovor s direktorom TZ Grada Dubrovnika, Mirom Draškovićem, s fokusom na Dubrovnik kao cjelogodišnju destinaciju. Direktor je također razgovarao s voditeljem i britanskim chefom Johnom Torodeom o raznim temama vezanim za turističku ponudu Dubrovnika, uključujući kulturnu baštinu grada, festivale i manifestacije koje se održavaju tijekom cijele godine, kao i ponudu smještaja i aktivnosti na otvorenom. Posebno je naglasio važnost očuvanja autentičnosti Dubrovnika i promicanje održivog turizma, što je nešto što britanski turisti izuzetno cijene. Emitiranje iduće epizode očekuje se u kolovozu, a tom prilikom “biser Jadrana” bit će dodatno predstavljen uz održivu strategiju i inicijative najpopularnije hrvatske destinacije među britanskim posjetiteljima.

Natalie Bloxham, producentica emisije „This Morning“ istaknula je: „Kao producentica na ITV-u imala sam sreću putovati i snimati na mnogim odredištima diljem svijeta. Moje prvo snimanje u Dubrovniku oduševilo me ljepotom ambijenta, bogatim povijesnim i kulturnim naslijeđem te besprijekornom organizacijom na kojem smo radili u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika. Dodatno sam zadivljena nevjerojatnom gostoljubivošću, velikodušnošću i bezvremenskim glamurom po kojoj je Dubrovnik izuzetno cijenjen na UK tržištu“, poručila je Bloxham.

S njom se složio i Miro Drašković, Direktor TZ grada Dubrovnika, dodavši: „Suradnja s ITV-om pružila nam je izvanrednu priliku da predstavimo Dubrovnik milijunima gledatelja u Velikoj Britaniji. Ova promocija je neprocjenjiva za naš grad i sigurni smo da će ovo dodatno potaknuti interes britanskih turista i pridonijeti daljnjem rastu posjeta Dubrovniku.“ 

Da je riječ o vrijednim medijskim objavama potvrđuje i službena statistika prema kojoj ITV u Ujedinjenom Kraljevstvu dopire do preko 180 milijuna gledatelja koje karakterizira visoka platežna moć i usmjerenost na putovanja autentičnog luksuza.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!