Nema novih stolova u povijesnoj jezgri, ugostitelji će morati raditi i zimi
Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković održao je sastanak s predstavnicima ugostitelja, a teme su bile vezane uz pripreme za nadolazeću turističku sezonu. Uz brojne ugostitelje, pretežno s područja stare gradske jezgre i kontaktne zone, sastanku su se odazvali i predstavnici strukovnih udruženja.
Gradonačelnik je uvodno uputio čestitke ugostiteljima na uspješnoj prošlogodišnjoj turističkoj sezoni, koja je našem gradu donijela višestruka međunarodna i nacionalna priznanja potvrđujući opredijeljenost Dubrovnika održivom i odgovornom upravljanju, a čemu su i oni doprinijeli.
Govoreći o upravljanju javnim površinama te unatoč činjenici da moratorij na javne površine ističe krajem godine, gradonačelnik je poručio kako prostora za uvođenje dodatnih površina za ugostiteljske sadržaje u povijesnoj jezgri nema ni u budućnosti.
Naglasio je kako se opskrba povijesne jezgre, sukladno aktima Grada, može obavljati jedino elektrovučnom vozilima i uz valjanu koncesiju te kako jedinu koncesiju za tu djelatnost trenutno ima komunalna tvrtka Sanitat. Ponovio je kako je strogo zabranjena uporaba viličara, a sukladno zahtjevima građana.
Činjenicu da se od 17 prijava za remećenje javnog reda i mira na području povijesne jezgre u prošloj godini, samo jedna prijava odnosila na glasnu glazbu, ocijenio je kao rezultat suradnje te istaknuo kako u partnerstvu treba nastaviti i dalje.
Kako se u svjetlu dolaska avio prijevoznika Ryanair na tržište Dubrovnika otvaraju mogućnosti za produljenje sezone važno je osigurati i rad ugostiteljskih objekta tijekom zimskih mjeseci, a obaveze za rad od studenog od sredine ožujka regulirat će se novim ugovorima. Poručio je da će i kod novih ugovora voditi računa o njihovoj dugoročnosti kako bi se ugostiteljima pružila sigurnost ulaganja u unapređenje poslovanja što je svima u interesu.
Predstavnici ugostitelja iznijeli su svoje primjedbe i prijedloge za poboljšanje uvjeta rada, posebice što se tiče opskrbe, održavanja čistoće i slično.
Kao i prethodne godine, osim nadzora razine buke, komunalno redarstvo provodit će i pojačan nadzor korištenja javnih površina i pridržavanja zakupaca ugovora o zakupu javne površine.
Sastanku su nazočili i zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić, pročelnica Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Matilda Krile Prkoča sa suradnicima, pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo kao i direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković.