Franković ima plan B ako ne prođe zona posebnog prometnog režima

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Grad Dubrovnik bi trebao prvi u Hrvatskoj primijeniti novi Zakon o cestama kojim će omogućiti posebnu regulaciju prometa. Cilj ove regulacije je smanjenje prometa oko povijesne jezgre. Budući ova regulacija nije godinama zaživjela, gradonačelnik Franković je objasnio gdje je zapeo.

“Grad je proveo sustav javne nabave, izvođač je započeo s nabavom, odluka je bila na javnom savjetovanju i prošao je, dobili smo suglasnost od ministarstava i preostala je još suglasnost Ministarstva prometa od kojih smo dobili tri odbijenice. Kasnije smo imali sastanak s njima i rekli su nam da ponovno pošaljem odluku. Sve što je bilo problematično riješili smo. Ministarstvo prometa tvrdi da ovim zakonom ukidamo liberalizaciju autotaksi prijevoza. Agencija za tržišno natjecanje pozitivno se izrazila i rekli su da mi u našem slučaju nikog ne favoriziramo. Sutra ujutro imam sastanak s ministrom Butkovićem tako da ćemo još jednom proći kroz sve to. U travnju bi sve trebali biti pripremljeno. Ako ne prođe ova odluka, imamo i varijantu B, a to je proglašenje pješačke zone od Ilijine glavice do Boninova. Ako dođe do toga onda se pravila mijenjaju i mi uzimamo stvari u svoje ruke. Koristit ćemo mogućnost da jedinica lokalne samouprave proglasi određene ulice pješačkim zonama. To je pitanje malo komplicirano. Nadam se da do te varijante neće doći”, kazao je gradonačelnik Mato Franković.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!