Pogledajte novi vizualni identitet za 10. Dubrovački zimski festival

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

„Grad na dar“ Marije Lončar prvonagrađeni je rad odabran na javnom natječaju za dizajn vizualnog identiteta za „10. Dubrovački zimski festival“. Ocjenjivački sud ocijenio je prvonagrađeni koncept „Grad na dar“ najboljim od ukupno dvadeset i jednog pristiglog rješenja koja je ponudilo 19 prijavitelja.

Naime, JUK Dubrovačke ljetne igre raspisala je javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta za ovogodišnji, jubilarni 10. Dubrovački zimski festival, projekt Grada Dubrovnika, javnih ustanova u kulturi, Turističke zajednice grada Dubrovnika i javnih poduzeća, kojim se za vrijeme adventa i ususret dočeku Nove godine na više lokacija u povijesnoj gradskoj jezgri te u drugim dijelovima grada organiziraju raznovrsni kulturni i zabavni sadržaji nudeći široki spektar događanja za građane i posjetitelje svih uzrasta.

Izabrano idejno rješenje vizualnog identiteta za 10. Dubrovački zimski festival inspirirano je motivima Grada, tradicijom i običajima, gastronomijom, kulturom – svime što Dubrovnik čini jedinstvenim. Motivi pretočeni u jednostavne grafizme tvore vesele uzorke, poput onih koji krase omote i kutije božićnih darova. Šaroliki uzorci upakirali su grad i festivalska zbivanja kao poklon stanovnicima i svim posjetiteljima. Sveopće veselje i šušur pretočeni su u vizuale koji svojim koloritom asociraju na vrckavo i vedro blagdansko raspoloženje. Dubrovnik je grad izrazito bogat autentičnim motivima prikladnim za oblikovanje karakterističnih simbola – opisala je u svojoj prijavi Marija Lončar.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!