
Dubrovačko primorje: Dvoznamenkasti rast svjedoči o popularnosti ovog mjesta među turistima
Općina Dubrovačko primorje već godinama ostvaruje značajan rast turističkih rezultata, a ove godine očekivanja su izuzetno visoka, potvrdio je načelnik Nikola Knežić.
– Turizam u Dubrovačkom primorju raste po dvoznamenkastim stopama već petnaest godina. Ponuda se kontinuirano širi, a broj turista povećava. Prošla sezona bila je desetak posto bolja od one iz 2019., koja se drži kao referentna godina nakon pandemije – rekao je Knežić.
Dodaje da je uz nautičku marinu, hotele, privatne apartmane, vile i kampove, ključno i to što imaju bogat kulturno-zabavni program tijekom sezone.
– Sezona je gotovo u potpunosti pripremljena. Preostalo je još nekoliko završnih radova na uređenju plaža i hortikulturi, no do prvih dana lipnja sve će biti spremno. Booking brojke i najave iz hotela i privatnog smještaja potvrđuju da nas čeka još jedna odlična sezona – zaključio je Knežić.
Dubrovnik: Promocija među elitom od Monaka do Pariza
Turistička zajednica grada Dubrovnika provodi ciljane promotivne kampanje na najprestižnijim svjetskim događanjima – Formuli 1 u Monaku, Filmskom festivalu u Cannesu i Roland Garrosu – kako bi dodatno pozicionirala Dubrovnik kao destinaciju visoke kategorije, izjavila je Aida Hadžić iz TZ-a.
– Tijekom utrke Formule 1 Grand Prix u Monaku, od 23. do 25. svibnja, provedena je Geo Target kampanja s više od 80.000 prikaza oglasa. Na Filmskom festivalu u Cannesu od 13. do 24. svibnja, oglasi Dubrovnika ostvarili su preko 469.000 prikaza i dosegli više od 160.000 osoba – pojasnila je Hadžić.
Trenutno je u tijeku i promotivna kampanja tijekom Roland Garrosa, jednog od najvažnijih sportskih događanja u Francuskoj, čime se, kako kaže, nastavlja strateška promocija Dubrovnika globalnoj publici visokog profila.
Lumbarda: “Trk na Grk” – trčiš, piješ i pobjeđuješ
Na otoku Korčuli, u mjestu Lumbarda, 31. svibnja održava se jedinstvena utrka “Trk na Grk” koju organizira Turistička zajednica općine Lumbarda u suradnji s Udrugom vinara i vinogradara Grk. Riječ je o spoju sporta, vina i zabave.
Utrka duga 7,7 kilometara počinje u 17:30 sati iz centra Lumbarde, a sudionici tijekom trčanja obilaze trinaest vinarija koje proizvode Grk, autohtonu sortu vina. Da bi se kontrolna točka priznala, u svakoj vinariji treba popiti čašu Grka. Pobjednik je onaj tko obiđe najviše vinarija u najkraćem vremenu.
Za sve prijavljene sudionike utrke Jadrolinija je osigurala 30% popusta na trajektne karte na relacijama Split – Vela Luka – Split, Orebić – Dominče – Orebić. Popust vrijedi od 29. svibnja do 2. lipnja, uz prethodnu dostavu podataka o imenima putnika i registraciji vozila na e-mail adresu: info@visitlumbarda.eu.
