Na sajmu New York Travel & Adventure Show Korčulani oduševili Amerikance svojim viteškim igrama

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

U renomiranom kongresnom centru Javits u New Yorku, od 25. do 26. siječnja, održan je New York Travel & Adventure Show, jedan od vodećih turističkih sajmova u Sjedinjenim Američkim Državama. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na američkom tržištu jest status Hrvatske kao Zemlje partnera, a hrvatski paviljon osvojio je i posebno priznanje najboljeg paviljona na sajmu. 

Među brojnim izlagačima na štandu Hrvatske turitičke zajednice, predstavile su se Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Korčule, predstavljajući bogatu turističku ponudu juga Hrvatske.

Svečano otvorenje sajma bilo je u subotu, 25. siječnja, u 9 sati ujutro, uz prisustvo brojnih medija i uglednih uzvanika. Tom prigodom, na našem štandu su – ministar turizma i sporta Tonči Glavina te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić pričali su novinarima o važnosti hrvatske turističke ponude na američkom tržištu.

„Sa zadovoljstvom mogu reći da je prema izvješću Luxe Report američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, Hrvatska uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025. godinu. Time se dodatno potvrđuje međunarodno priznanje i atraktivnost Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, a upravo kroz cjelovitu reformu turizma, koju provodimo, želimo osigurati još bolje rezultate, jačajući poziciju Hrvatske kao destinacije koja nudi kvalitetu, raznolikost i jedinstvena iskustva. Upravo to su, uz sigurnost koju naša zemlja nudi, i najvažnije stvari  koje Amerikanci traže kod putovanja i zbog toga nam je izuzetno drago da i ovdje u New Yorku, gdje smo zemlja partner, imamo priliku Hrvatsku promovirati kao destinaciju koja sve to pruža. Kroz sva ulaganja koja smo osigurali u proteklom razdoblju, cilj nam je osigurati da Hrvatska ostane sinonim za kvalitetu, autentičnost i održivost, čime će privlačiti turiste, pa tako i ove s američkog tržišta, tijekom cijele godine“, rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina. 

U okviru sajma, tijekom oba dana održan je poseban program u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Na subotnjoj press konferenciji „Unveiling Croatia’s 2025 Travel Initiatives, Tourism Strategies, and Exciting Developments for the Year Ahead“ predstavnici medija upoznali su se s glavnim ciljevima i trendovima hrvatskog turizma za ovu godinu, među kojima su posebno istaknuti briga o održivosti i kreiranje jedinstvenih doživljaja u razdobljima izvan špice sezone te u kontinentalnim dijelovima naše zemlje.

Poseban naglasak u predstavljanju Hrvatske stavljen je na bogatu kulturnu baštinu i tradiciju, pa su Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Korčule posjetiteljima približile jedinstvenu otočku tradiciju viteških igara te Korčulanski festival viteških igara, koji svake godine oduševljava domaće i strane goste. Nekoliko hrvatskih vinarija predstavilo je agentima svoja vina na degustacijama koje su održane na hrvatskom štandu tijekom oba dana trajanja sajma.

Američki gosti prepoznali su ljepotu i autentičnost juga Hrvatske, što potvrđuju i impresivni turistički rezultati. U 2024. godini, Dubrovačko-neretvansku županiju posjetilo je 236.057 američkih turista, koji su ostvarili 642.670 noćenja. U odnosu na prethodnu godinu, to predstavlja rast od 11% u dolascima te 9% u noćenjima, što svjedoči o sve većoj popularnosti ovog prelijepog dijela Hrvatske na američkom tržištu.

 


PODIJELI S PRIJATELJIMA!