Sjajne ocjene za kvalitetu turizma u Orebiću

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

U konceptu integralnog upravljanja kvalitetom u Orebiću, i ove godine mjeri se online reputacija u gotovo svim segmentima turizma Orebića.

“Na osnovi ovogodišnjih 1600 mišljenja gostiju, svojim ocjenama i komentarima gosti su izrazili visoko zadovoljstvo”, javili su iz TZ Orebić te dodali kako “domaćini moraju biti oprezni, pratiti mišljenja gostiju i stalno proaktivno upravljati kvalitetom i cijenom”.

Ocjene gostiju za pojedine segmente u turizmu su:

Atrakcije su ocjenjene s 92/100

Ponuda i usluge u restoranima u vinarijama s 94/100 na osnovi 710 recenzija

U hotelima su zadovoljstvo ocjenila 452 gosta s ukupnom ocjenom 92/100

Gosti kampovi u Orebiću zadovoljstvo su ocjenili s 95/100 na osnovi 177 recenzija

Plaže su ocjenjene s 90/100

Direktorica tvrtke Feel IQM iz Malog Lošinja Đurđica Šimičić komentirala je ove rezultate.

“Apsolutno visoko zadovoljstvo gostiju daje veliku odgovornost turističkim djelatnicima Orebića da na isti način nastave rad u nastavku turističke godine. Izazovi u povjerenju gostiju snažna su poruka koja je ujedno pozivnica gostima za dolazak u Orebić u 2025. godini. Ukoliko se i dalje pokaže da su gosti zadovoljni, te da osjećaju dobar omjer cijene i kvalitete, a turistički djelatnici budu koristili sve marketing alate koji se preporučuju u integralnom upravljanju kvalitetom te praćenje tržišnih trendova, zasigurno i uspjeh ove godine ali i priprema za 2025. godinu neće izostati”, kazala je Šimičić.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti