Sajam u New Yorku potvrdio: Hrvatska među najpoželjnijim destinacijama Amerikanaca
U kongresnom centru Javits u New Yorku je održan sajam New York Travel & Adventures Show, na kojem su se predstavile Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Dubrovnika.
„Riječ je o renomiranom svjetskom turističkom događanju u sklopu kojeg hrvatski turistički sektor ima priliku istaknuti široku paletu domaćih turističkih proizvoda, a sve s ciljem kvalitetne promocije naše zemlje kao sigurne, pristupačne i cjelogodišnje destinacije. Naša je zemlja na američkom tržištu poznata po zadivljujućim krajolicima, bogatoj kulturnoj baštini i toplom gostoprimstvu, a sve to prepoznaju brojni agenti, kao i sama publika pa možemo zaključiti kako se Hrvatska nalazi među omiljenim europskim destinacijama Amerikanaca“, istaknula je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, pritom istaknuvši kako ove godine ured u New Yorku obilježava i jubilarnu 25. godišnjicu djelovanja.
Da je doista riječ o odličnom mjestu za promociju hrvatskog turizma potvrđuje i preko 1.500 akreditiranih agenata, 400 predstavnika medija te 30 posto više prodanih ulaznica u odnosu na prethodnu godinu. U sklopu izložbenog paviljona kojeg je drugu godinu zaredom osigurala Hrvatska turistička zajednica tijekom dva dana sajma intenzivno se odvijaju prezentacije regija i tvrtki iz privatnog sektora te sastanci s američkim agentima.
„Prisustvo Hrvatske na ovako značajnim događanjima, kao i zastupljenost hrvatskih destinacija u ponudama američkih turoperatora i agencija od iznimne je važnosti za hrvatski turizam. Podsjećam da je za nas američko tržište najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet te smo vrlo ponosni na sve dosad postignute rezultate. Lani smo po prvi puta premašili 700 tisuća dolazaka Amerikanaca, koji su pritom ostvarili preko 2 milijuna noćenja, a u ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnog trenda i rasta prometa“, poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Pored predstavljanja na štandu HTZ-a gospodarstvenici iz Hrvatske su sudjelovali na B2B radionici koja je održana 27. siječnja u jutarnjim satima u Hrvatskom paviljonu. Na radionici je sudjelovalo stotinjak američkih agenata. Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Dubrovnika održale su i posebne prezentacije na pozornici Hrvatskog paviljona za VIP goste oba dana trajanja sajma.
Inače, Dubrovačko-neretvansku županiju je u 2023. godini posjetilo 213.101 gostiju iz Amerike, a ostvarili su 589.618 noćenja i nalaze se na četvrtom mjestu po broju noćenja u 2023. godini.