POŠTO KRUMPIR? Kako je odlazak u butigu postao test inteligencije i snalaženja između brojeva

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Od 15. svibnja na snazi je odluka Vlade o objavi cjenika i isticanju dodatne cijene kao mjera izravne kontrole cijena u trgovini na malo.

Trgovci uz redovnu cijenu proizvoda određenih kategorija (hrana, piće, kozmetika, sredstva za čišćenje te kućanske i toaletne potrepštine…) od sada ističu i tzv. sidrenu cijenu. Trenutno, onu koja je vrijedila 2. svibnja ove godine.

Obveza je nametnuta svim trgovcima u maloprodaji.

Isticanje sidrenih cijena moglo bi dodatno zbuniti kupce. Predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Ana Knežević, smatra da bi to moglo biti zbunjujuće.

“Naravno da potrošače zbunjuje ako su četiri cijene na jednoj etiketi. Mnogi neće znati koja je cijena u opciji. Ljudi se ionako zbunjuju već i s ograničenim cijenama. Koliko sam shvatila tu odluku, na proizvodu mora biti objavljena cijena od 2. svbnja i cijena na dan kad kupujem taj proizvod”, kaže.

Zbog isticanja previše vrsta cijena – ograničene, redovne, akcijske, a sada i sidrene, odlazak u trgovinu, kaže šefica HZUP-a, postaje “znanstvena ekspedicija”.

Predsjednica HZUP-a pojasnila je i obvezu trgovaca da svakodnevno objavljuju ažurirane cjenike na internetu u datotekama pogodnima za automatsku obradu.

“Ti cjenici se ne objavljuju, to je zabluda”, rekla je.

Ilustracija N1


PODIJELI S PRIJATELJIMA!
Pravila o privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kad se vratite na naše web mjesto i pomažu našem timu da shvati koji su dijelovi web mjesta vama najzanimljiviji i korisniji.

Pravila o privatnosti