PREVARENI TURIST Kako sam nasjeo na reklamu i prevaren u dubrovačkom restoranu
Sjedili smo na kavi i dogovarali gdje ćemo na večeru, imamo datum koji treba proslaviti, nismo iz Dubrovnika pa pretražujemo restorane i ponudu. Tada ugledam veliku reklamu “Tuttobene – 40 posto popusta!”. Odlične preporuke, gotovo upola cijene, idemo tamo, piše nam čitatelj koji se potpisao kao “prevareni domaći turist”.
Na vratima nas dočeka čovjek u besprijekorno ispeglanoj košulji, uvede u skromno i nepretenciozno uređen staklenik koji bi mogao biti i mjesto uzgoja povrća ili kakvo skladište, ali OK, ne moramo gledati zidine Staroga grada i more. Osim toga, hej, kakav popust…
Hrana odlična, super vino, jede se, pijucka, plati i svi sretni, piše čitatelj. Ali, kako čuvam i pravdam račune, pogledam kasnije i gle iznenađenja: popust nije 40 nego 30 posto. Na računu od više od 200 eura to je više od 20 eura za koje sam prevaren. Za taj novac mogu pojesti dvije pizze u lokalu u kojem ne varaju ili počastiti se s većim društvom najboljim kraft pivom.
Naslušao sam se priča o prevarama ugostitelja diljem jadranske obale, raznim tipovima koji za tri-četiri mjeseca žele zaraditi kako bi digli noge u zrak ostatak godine. Dubrovnik sam doživljavao kao svjetsku meku, gospare u svim djelatnostima, ugostitelje koji se ne ponašaju po načelu: tko ga j… tako i tako ga više neću vidjeti.
Dobro, prevaren sam, rastu mi magareće uši, možda sam i sam kriv jer nisam odmah provjerio račun, zato poruka drugima – nikad dovoljno pozornosti, pogotovo kad se vadi novčanik. Pogotovo u Dubrovniku.