PRVI DOZNAJEMO Evo tko je novi šef za sigurnost i krize, Dubrovnik dobio novi odsjek

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Grad Dubrovnik imenovao je voditelja Odsjeka za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada.

Odabrani kandidat je Haris Zelentrović, dugogodišnji djelatnik u turizmu. Novi voditelj s radom počinje 1. prosinca ove godine.

U navedenom odsjeku je do sada bila zaposlena jedna osoba za pitanja civilne zaštite, zaštite na radu i zaštite od požara, a potrebe novoustrojenog odsjeka za početak bit će minimalno pet službenika, od čega će četiri službenika biti raspoređene u smjenama te voditelj odsjeka koji će koordinirati rad navedenog.

Preraspodjela i premještaj službenika

Iz Grada navode kako će se predviđena radna mjesta popuniti preraspodjelom službenika unutar gradske uprave i povezanih društava te premještajem iz državnih službi i institucija, a čiji je djelokrug vezan za sustav civilne zaštite, sigurnost te upravljanje prometom, dok će se za eventualna preostala mjesta unutar odsjeka raspisati javni natječaj.

Pojasnili su nam koji su planovi za novi odsjek.

Naime, preustrojem gradske uprave, odnosno donošenjem novog pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika, postojećem Odsjeku za sigurnost i upravljanje u kriznim situacijama izmijenjen je naziv te su dodani poslovi u djelokrug rada Upravnog odjela za poslove gradonačelnika.

Brojna zaduženja i poslovi

“Uz poslove civilne zaštite, zaštite na radu i zaštite od požara, Odsjek za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada odsada obuhvaća i sve poslove vezane uz razvoj pametnog grada „SMART CITY“, a što je predviđeno i Strategijom upravljanja pametnog grada. Dubrovnik je dvostruki nacionalni prvak ovog koncepta te kroz posljednjih sedam godina razvija i primjenjuje brojne smart city mjere poput sustava Dubrovnik Visitor, potom u Hrvatskoj jedinstvene platforme za participaciju građana u donošenju odluka – Vox Populi, digitalne gradske kartice DU Pass te Bus Web Shopa Shopa – sustava za rezervaciju termina i dolaska turističkih autobusa i vozila u kontaktnu zonu povijesne jezgre, odnosno u zonu posebnog prometnog režima, koju je Grad Dubrovnik uspostavio, opet kao prvi grad u Republici Hrvatskoj”, naveli su.

Iz Grada poručuju da će odsjek predstavljati jedinstvenu koordinacijsku i upravljačku točku koja će na jednom mjestu objediniti sve informacije i pokretati sve daljnje aktivnosti za unapređenje učinkovitosti i kvalitete upravljanja. Jedan od ciljeva je i kvalitetnija komunikacija i informiranja svih dionika – građana, djelatnika u turizmu i drugih, posebno u dijelu upravljanja i organizacije prometovanja  Zonom posebnog prometnog režima.

Cilj uprave je i daljnji razvoj komunikacijskih sustava žurnih službi Grada, pružiti hitnim i komunalnim službama Grada Dubrovnika efektivnu platformu (tehničku i organizacijsku) za upravljanje u kriznim situacijama te razmjenu informacija u stvarnom vremenu.

Aida Čakić


PODIJELI S PRIJATELJIMA!