Jelena Mašek predstavila slikovnicu “Mi, superjunaci”: Priča o Dinu, malo drukčijem dječaku
U sklopu Mjeseca hrvatske knjige Dubrovačke knjižnice ugostile Jelenu Mašek koja je predstavila slikovnicu za djecu starije predškolske dobi “Mi, superjunaci” objavljenu u nakladi Udruge za savjetovanje, edukaciju i pomoć roditeljima djece s posebnim potrebama „Poseban prijatelj” uz financijsku podršku Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije. Uz autoricu, o slikovnici, suradnji i budućoj suradnji govorila je Dženita Lazarević, predsjednica Udruge.
“Priča je ovo o Dinu, dječaku malo drugačijem od drugih koji je prihvaćen u svojoj odgojnoj grupi a sve zahvaljujući odgajateljici teti Maji. Dino je naš superjunak kao i sva druga djeca,” navedeno je u opisu slikovnice koju su ilustrirali desetogodišnji blizanci Jelene Mašek, Luka i Lela s prijateljima iz razreda.
Slikovnicu su recenzirale novinarka HRT-Radija Dubrovnik dr. sc. Silva Povše Capurso, doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i novinarka Gordana Glibo, voditeljica informiranja u Centru za istraživanje, edukaciju i primjenu novih znanja UP2DATE.
„Ova nas slikovnica vodi kroz različitosti i sličnosti, povezuje i upozorava na brojne probleme današnjice poput pretjeranog provodjenja vremena pred različitim vrstama ekrana i zaboravljaju na povezanost unutar zajednice i obitelji”, napisala je dr. sc. Silva Capurso.
„Poruka o bogatstvu različitosti među ljudima i pouka o poštivanju drugog i drugačijeg otvaraju bezbrojne mogućnosti rada s djecom kroz igru i zabavu u svrhu izgradnje samopouzdanih, tolerantnih i sretnih ljudi u koje će izrasti ovako poučavana djeca”, piše Gordana Glibo.
„Prihvaćanje različitosti, opisom punim pozitivnih obilježja dječaka koji je više “sličan” nego “drugačiji”, uz vještu, toplu i poticajnu formu usporedbe pojedinih osobina dječaka kojeg djeca još nisu upoznala, s pojedinačnim djeci poznatim osobinama djece iz skupine koju već dobro poznaju, djeluje se na urođenu znatiželju i potrebu djece starije predškolske dobi da svoje potencijale usmjere pro-socijalnom djelovanju”, kaže doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar.