Zračna luka ima za cilj Dubrovnik i županiju učiniti cjelogodišnjom destinacijom
Direktor Zračne luke Ruđer Bošković Viktor Šober kazao je kako ove godine Zračna luka očekuje povećanje broja putnika od 25 do 27 posto. Prošle godine je kroz ovu zračnu luku prošlo preko dva milijuna putnika, a na kraju ove godine ta brojka bi prema procjenama trebala biti 3,1 milijuna putnika. Dobre brojke, dodao je Šober, su ostvarene zahvaljujući suradnji s Ryanairom zbog čega je poboljšana zimska sezona.
“Cilj nam je da dođemo do 11 zimskih destinacija, to nije nerealno i na tome radimo. Nastavit ćemo ulaganja i razgovore kako bi ispunili svoje ciljeve. Surađujemo s Gradom i turističkim zajednicama jer želimo pridonijeti poboljšanju održivog turizma i općenito turizma. Želimo podizati svijest o našem gradu i županiji, a postoji dobra šansa da to uspijemo”, istaknuo je direktor dubrovačke Zračne luke.
Naglasio je kako su im Sjedinjene američke države u fokusu.
Što se tiče broja operacija, dodao je Šober, i tu se očekuje skok od preko 20 tisuća. U Zračnoj luci Ruđer Bošković je zabilježeno kako prijevoznici koriste sve veće zrakoplove s puno više sjedala. Naveo je glavna tržišta za Dubrovnik: Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska, Njemačka, Hrvatska, Španjolska i SAD, glavna destinacija je London, a najznačajniji partner EasyJet koji ostvaruje četvrtinu prometa. Prošle godine je više od 45 prijevoznika prevezlo više od 92 posto putnika.
Šober je predstavio kompanije koje povezuju Dubrovnik sa svjetskim destinacijama. Naime, Ryanair Dubrovnik povezuje s Bečom, Londonom, Dublinom, a u tijeku su pregovori za još jednu destinaciju. Croatia Airlines Dubrovnik povezuje s Frankfurtom, Turkish Airlines s Istanbulom, EasyJet s Londonom, u planu je da ta povezanost traje i tijekom prosinca, LOT povezuje Dubrovnik i Varšavu, Vueling Barcelonu, a Freebird nudi nastavak charter programa.
Šober je najavio kako su u tijeku pregovori s još nekoliko prijevoznika, o čemu će se više znati tijekom travnja.
“Trenutno u gradu imamo 40 posto više turista u odnosu na prošlu godinu u ovo doba. Vidi se da je grad življi, a uz ove planove koje imamo značajno ćemo doprinijeti cjelogodišnjem turizmu”, zaključio je direktor Zračne luke Ruđer Bošković Viktor Šober.
Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miroslav Drašković poručio je kako će TZ pomoći produljenje sezone kroz financiranje marketinških kampanja te pojačana događanja tijekom zime.
Ovaj tekst je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija