Ova nakaradna parking mjesta s Lapadske obale nije lako ukloniti
Bivši dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić pitao je tijekom sjednice Gradskog vijeća zašto se jednostavno ne uklone parkirališna mjesta koja se nalaze na pločniku Lapadske obale, u blizini Marine Frape.
Gradonačelnik Mato Franković pojasnio mu je zašto to nije moguće prilikom čega je podsjetio na cijelu kronologiju slučaja koncesije ove marine što je uzrok nezgrapnih mjesta za parkiranje. Komentirao je kako automobilima nije mjesto na kamenom pločniku Lapadske obale.
„Vi znate tko je krivac za to, krivac je Siniša Hajdaš Dončić. To znamo vi, ja, ali i DORH. Naime, moram zbog javnosti podsjetiti kako je raspisan natječaj za dodjelu koncesije na području marine Gruž. On je imao sve natječajne uvjete, prijavilo se više subjekata, a jedan od njih je i Marina Frapa. Jedan od osnovnih uvjeta natječaja je bio da natječajna dokumentacija mora biti usklađena s UPU Gruški akvatorij. Ministarstvo prometa pod vodstvom Hajdaš Dončića donijelo je odluku i dodijelilo je koncesiju tvrtki Marina Frapa koja nije bila u skladu s UPU Gruški akvatorij. Nakon toga, tvrtka Luka Dubrovnik čiji direktor je tada bio Božo Memed podnesi žalbu Upravnom sudu u Splitu gdje Upravni sud u dvije godine nakon toga donosi odluku kako poništava odluku o odabiru koncesionara tvrtke Marina Frapa jer ista nije u skladu s UPU Gruški aktavorit.
Tada Ministarstvo o donosi novu odluku pozivajući se na odluku Upravog suda, ali ignorirajući da je upravni sud srušio odluku jer natječajna dokumentacija nije bila usklađena s UPU Gruški akvatorij. Dokumentacija te tvrtke nikad nije trebala biti uzeta u obzir. To je kriminal nad kriminalom. Neviđeno. Što se dalje događa? Oni donose odluku i ponovno daju koncesiju istoj toj tvrdici Marina Frapa pravdajući jednu činjenicu, a to da je UPU Gruški akvatorij nije bio zakonski ispravan. Zašto? UPU Gruški akvatorij predvidio je prateće objekte u privatnom objektu, točnije u hotelu Lapad, a sukladno pravilniku o nautičkom turizmu jasno je definirano da se oni moraju nalaziti na pomorskom dobru.
UPU Gruški akvatori bio je protivan zakonu. Ministarstvo je trebalo poništiti natječaj, a Grad Dubrovnik izmijeniti UPU Gruški aktvatoji i tek onda raspisati natječaj. Grad je kasnije izmijenio UPU i dozvolio je gradnju na pomorskom dobru i to je bilo jednio sukladno zakonu. Ali Ministarstvo protuzakonito izabire koncesionara koji nije ispunio posebne parametre iz UPU Gruški akvatorij.
Pitanje je zašto nije poništen odluka o odabiru koncesionara? Zato što se nitko nije žalio? Božo Memed se nije žalio jer mu je bilo zabranjeno da se žali. Danas Upravni sud u Splitu je potvrdio ispavanost građevinske dozvole Lapadske obale. Siniša Hajdaš Dončić je uz Zorana Milanovića naapravio jedan od najvećih zločina za Lapad i doveo nas u poziciju da moramo nalaziti rješenja kako bi riješili pitanje koncesijskog područja. Svi žalbeni rokovi su istekli. Tu je problem zašto smo ona parkirališna mjesta morali onako nacrtati.
Govorim istinu koja je zasnovana na dokumentima. Prethodni UPU Gruški tamo je planirao plutajuće pontone, a vi ste (op.a. bivši gradonačelnik Vlahušić) izmjenama i dopunama omogućili gradnju fiksnih pontona koji nagrđuju to području. Zašto konezratovi nisu reagirali, ja to ne znam. Taj natječaj za davanje koncesije nije raspisala vlada Zorana Milanovića, on je raspisan u vrijeme Jadranke Kosor, a vlada Zorana Milanovića ga je preuzela i vodila ga do kraja. Siniša Hajdaš Dončić je napravi direktno zlodjelo. Mičem odgovornost s tadašnjeg gradonačelnika Vlahušića. Ovaj projekt izdavanja dozvole nije prepušten jedinici lokalne samouprave kako je treba biti”, pojasnio je Franković.